Шта је студентска картица и чему служи?
Студентска картица представља јединствени идентификациони докумет неопходан за коришћење услуге смештаја и исхране Студентског центра „Бор“.
Помоћу студентске картице, студенти могу:
- да отварају врата обезбеђена електронским бравама на објекту Студентског центра „Бор“
- купују оброке за исхрану на благајнама
- плаћају смештај
Студентска картица садржи контактни и бесконтакти чип на којима се чувају лични подаци о студенту, подаци о студирању ( назив високошколске установе, година студија, статус), подаци о смештају студента ( број ламеле, број собе, датум усељења), подаци о исхрани (број купљених оброка, број преосталих оброка).
На картици су одштампани персонални подаци студента (име, презиме, датум рођења), фотографија, назив високошколске установе, број индекса, датум издавања и важења картице.
Студент је дужан да на захтев овлашћеног лица Установе Студентски центар „Бор” покаже картицу.
Строго је забрањено давати картицу другоме на коришћење или користити туђу картицу. У случају злоупотребе, картица се одузима привремено или трајно.
Студентска картица важи две године, након чега се врши њена замена.
Почетком сваке школске године, по упису зимског семестра, потребно је продужити студентску картицу.
Право на издавање студентске картице
Право на издавање студентске картице имају сви студенти који су редовно уписали зимски семестар текуће школске године, у складу са Законом о ученичком и студентском стандарду:
- студенти чије се школовање финансира из буџета Републике Србије
- студенти који сами финансирају школовање
- студенти факултета у Бору чији оснивач није Република Србија
За издавање студентске картице потребно је на увид донети индекс са уписаним зимским семестром и наведеним статусом (буџет или самофинансирање) и личну карту. Само уколико статус није наведен у индексу потребно је уверење о редовном студирању које издаје факултет, односно високошколска установа. Захтев за издавање студентске картице налази се у фасцикли са осталим обрасцима и купује се на благајни и попуњава подацима из личне карте, након што запослени провере индекс и утврде да су услови за поседовање картице задовољени.
Приликом активације картице, потребно је донети на увид индекс, личну карту и рачун о уплати надокнаде за активацију.
Шта радити приликом губитка или оштећења студентске картице?
Уколико студент изгуби студентску картицу, потребно је да се јави најпре на благајни где се издаје захтев за израду дупликата картице и обавештава службу информационих технологија која врши закључавање старе картице.
На Благајни се уплаћује надокнада израде дупликата картице по важећем ценовнику.
Одмах након тога се долази у службу Информационих технологија и врши се израда дупликата, као и пренос оброка са изгубљене на дупликат картицу.
Уколико картица не функционише студент треба да се јави на Благајни а потом Служби за информационе технологије где ће предати стару картицу, и попунити захтев за издавање дупликата/замену. Издавање дупликата/замена картице које имају физичка оштећења се наплаћује по важећем ценовнику као и код изгубљених картица.